Ludo Jaspar uit
Peugeot 206
Hallo, ik vond de service geweldig, snel behandeld en snel hersteld. En mijn auto dezelfde dag klaar toppie .
Sjoerd uit
Ford FIESTA
Top service! Alles volgens afspraak ben dik te vreden
Manocher uit Heerlen
Audi A5
Goed service
eggermont uit Oudeschoot
Renault Megane
Hele gemakkelijke manier om een afspraak te maken .duidelijk en je weet gelijk wat de kosten zijn.de servi8in wolvega was perfect. Is zeker voor herhaling vatbaar. Toppie
van Veenendaal uit Arnhem
Volkswagen Golf
We zijn super tevreden. Goede service, haal en breng service. Netjes op de hoogte gehouden van de werkzaamheden en de verwachtte kosten. Hartelijk bedankt. Nu hopen dan ik mijn rekening terug win ;)
lcm bakermans uit Eindhoven
Chevrolet Spark
goed gegaan.
Walter Kolkma uit
Volvo XC60
Prima ervaringen met het bedrijf Loris, kan echt niet klagen. Vlotte afhandeling. De rekening had misschien iets meer gespecificeerd mogen zijn, maar je kan alles navragen, dus uiteindelijk geen probleem. Veel goedkoper dan de concurrentie.
Wright uit Zandvoort
Hyundai
Nee jongens,het gaat me helemaal niet om een voordeeltje Maar ik moet toch even kwijt dat het Garage James in Hoofdorp wat jullie ons aanbevolen hebben,een buiten gewone goed ervaring is geweest, Je wordt onzettend goed ontvangen,heel netjes behandeld met luisterende oren Een voorbeeld,ik kwam eran met mijn auto maar moest ook weer naar huis natuurlijk en op n dag dat het ov staakte! Dus meteen hebben ze mij een brom fiets aangeboden om thuis te komen! Maar ik wilden toch met ov (wat eigelijk niet kon) toen belde mijn vrouw om te zeggen dat er toch misschien een bus reed.promt hebben ze me ingepakt en mij naar de bus halte gebracht! Top! Ik was zo thuis De reparatie liep gesmeerd en volgens afspraak netjes afgerekend! Service en advies is top Alleen helaas als ik volgende keer wat heb aan mijn auto hoef ik jullie niet meer te raadplegen want door jullie heb ik al een zeer gewaardeerde adress gevonden maar ik laat zeer zeker jullie site zien Heel vriendelijk bedankt, jullie hebben ons ernorm geholpen
Erwin Buis uit Uden
Fiat Punto
Goede service en een klantvriendelijke en betrouwbare garage.
de Nijs uit Maasbracht
Opel Corsa
Ik was zeker tevreden omdat de auto schoon en mooi werd afgeleverd. Wel werd laat afgeleverd (18:30u, auto was opgehaald om 10:00u). Het bleek allemaal erg veel werk, waardoor de binnenhemel van het interieur niet was gereinigd, terwijl dat wel in de prijs zat. Dat vond ik jammer. Blijkbaar was het teveel werk voor 1 man.
Stap 1
Selecteer op onze website uw auto onderhoud & u ziet direct onze voordeelprijs.
Stap 2
Kies een datum en garage waarop u het onderhoud uit wilt laten voeren.
Stap 3
Uw auto is in goede handen bij een van onze erkende garages bij u in de buurt.
Gratis landelijk ophalen en afleveren vanuit huis of werk
Landelijk online platform met klantenservice
Alle bij Vandaag aangesloten servicepunten zijn erkend door o.a. RDW
Garantie op onderdelen en arbeid
Fabrieksgarantie blijft te allen tijde gewaarborgd