Vandaag Auto's Reviews

M. Maglioni uit

Fiat FIAT PANDA

Top!!!!!

Adrie Hermsen uit Elst Ut

Mercedes Benz Citan

Goede uitleg en een goed resultaat.

Muller uit Zoetermeer

Suzuki Swift

Uiteindelijk goed

jeroen uit Houten

Renault Polo

Goede service Uitstekend resultaat Ga dit zeker bij vrienden en familie aanraden

van Panhuis uit Alblasserdam

Dacia Sandero

Geweldig. Het telefoongesprek verliep vlot en correct. De bevestiging was eveneens snel en volgens afspraak. Ook de garage-ervaring was super. Gewoon hier in het dorp in een zeer schone garage vriendelijk en deskundig geholpen (distributie, koppeling en een achterwiellager).

van Goethem uit Breda

Ford Ka

Handige service dat ze de auto zijn komen ophalen en terugbrengen. Prima geregeld. Ik ben gewend dat de auto wordt gewassen en gestofzuigd. Dat is helaas niet gedaan. Misschien had ik dat moeten aanvragen.

I. Bayraktar uit Venray

Mercedes Benz B Klasse

Goede service en klant vrindelijk personeel.

Huidekoper uit Amsterdam

Ford Mondeo

Duidelijke website, goede service en goed contact met garages. Prima!

W kortland uit Amersfoort

Ford

prima geregeld, auto werd opgehaald, omdat ik werd weggeroepen van de zaak zelf de auto weer opgehaald, was geen probleem.

Hiemstra uit Groningen

Citroen C4 Picasso

Super geregeld!

BEKIJK & BOEK

Stap 1

Selecteer op onze website uw auto onderhoud & u ziet direct onze voordeelprijs.

Stap 2

Kies een datum en garage waarop u het onderhoud uit wilt laten voeren.

Stap 3

Uw auto is in goede handen bij een van onze erkende garages bij u in de buurt.

BEKIJK & BOEK

Waarom Vandaag Auto's?

Gratis landelijk ophalen en afleveren vanuit huis of werk

Landelijk online platform met klantenservice

Alle bij Vandaag aangesloten servicepunten zijn erkend door o.a. RDW

Garantie op onderdelen en arbeid

Fabrieksgarantie blijft te allen tijde gewaarborgd

Acties bij Vandaag Auto's

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.

Oke